fragments of private matters

12.01.2008
"blinking white lights or are they blue?
open conversations and deep cuts...
you don't see what you've done to me...
...Screams in your pillow, 'I am getting nowhere'
sorry,
i love you, i miss you..."

07.02.2008

"As one motion of my hands
breaks the surface of the calm water,
I realise how fragile life is.
One wrong flick of my fingers
and I'm in over my head."

03.02.2008
"...my soul is exposed, my worse nightmare.
I don't want anyone to have this control of my mind..."


they don't mean anything, never did. neither did you

You make this all go away, i just want something i can never have



och efter den kvällen blev det aldrig som det hade varit
innan du invaderade min hjärna.
i think i like you.

prova fjorton också.

jag blir mörkrädd.


  Marken var våt, lerig och svart. En stor avgrund som vi inte kunde undkomma, men jag stod blixt stilla. En korkad idé om att vi kunde förändra världen. Du och jag. Tillsammans. Du grät den kvällen och dina tårar verkade aldrig upphöra. En lyktstolpe skänkte ett vagt ljus så att vi kunde se varandra. Men du ville inte. Du ville inte se mig i ögonen och du skyllde på regnet. Jag kunde lämna dig då, jag borde ha haft lämnat dig där. Själv på gränsen till underriket. Jag stannade tills solen förvandla det onda till sanning, en kristalklar sanning. Du ville aldrig ha mig nära.


prova fjorton, it's a walking disaster.

kärlek är depp. ska vi deppa tillsammans?


no regrets

I'm a high school lover, and you're my favorite flavor. Love is all, all my soul. You're my playground love. Yet my hands are shaking. I feel my body reeling. Time's no matter, I'm on fire on the playground love. You're the piece of gold, that flashes on my soul. Extra time, on the ground, you're my playground love. Anytime, anywhere, you're my playground love.

   Gud, vad har jag gjort? Har jag ätit någon annans kaka, eller har jag bara fixat lite mer grädde? Jag fortsätter att intala mig själv, it takes two to tango. Jag vill varaden som sabbade för dem, men det blev ju inte sabbat. Dom förblev det samma, och jag fick mer hjärtesorg. Jag ska köra in något i bröstet och se om det slutar göra så jävla ont då.
I hate this...

händer. hår.
och sedan en kyss eller två?

/S