28.03.2009



so today. Sweet sixteen. Its all about me, but in my head its all about you. When you smile at me, play your guitar, I don't know how to handle anything. I twirl, I spin and I'm off out in the universe.
I wish it was me you sang about, that those chords  were impressions of me voice. That you would be high on me, and addicted like a crackwhore and I'm the only drug that can satisfy the urge.
I always want to hear your voice, the melody you love to play. I always want your eyes on me.
That's what I want for my birthday. Today.

DEAR DARKNESS, now it's your time to look after us




final-fucking-time

Så här är det.
När det gäller dig, mig, kärlek, då är det mer illamående. Min mun blir formad likt en jävla glage, jag fnittrar, och min mage bubblar.
Det blir inte värre. För när känslan (illamåendet) är över, blir jag trött på allt som handlar om dig. Så ska det inte bli.
Jag har ont i huvudet, hjärnan bultar och vill hoppa ut ur min skalle, skutta iväg. Då kan hjärtat välja hur som, då kvittar allt som är ologiskt, dumt, navit. För det är ju hjärtat man ska lyssna på, om man inte har en hjärna.
Det är lättare. Lättare för själen, lättare för sinnet.
Jag vill slå sönder något, och med strösta sannolikhet blir min kropp offret och jag slår om och om igen mot väggen. Allt jag har ätit kan jag nu se på golvet, mitt huvud gör bara så himla ont.
I mitt huvud:
Hit her with a hammer/Teeth smashed in/Red tongue twitching
Look inside her skeleton/My fingers sting/Where I feel your fingers have been
Ghostly fingers/Moving my limbs/Oh God I miss you

high/kite

----
07-mar-2009 3:33 am
"Alltså du är så jävla söt så att det är unreal..."


Jag kan inte få ut dig ur mitt huvud, och 333 har följt efter mig sedan dess. Jag vill känna dig på mina fingertoppar.
Som en liten leksak i en liten smyckad låda, ska jag ta hand om dig.
När allt blir för jobbigt, blir det svårt att andas. Och det är jobbigt nu. Jag vill rymma till Tokyo, men jag vet att jag inte får behålla dig då. Men det kunde vara vi i Tokyo. Bara vi.
Det är tungt.
Vännen.

Jag vill att du ska hålla min hand, jag vill vara din.
Jag låter bara desperat, men det här är ju inget annat än en desperat tanke jag vill skänka dig.
Desperat kastar jag mig ut.
Jag faller.
Men jag gillar att falla. Speciellt för dig. För jag blir hög när jag tänker på dina kyssar. Och sedan faller jag från molnen ner till jorden. Det är då jag vet att det var på riktigt. Det är då jag vet att du inte är här nu...
Men du var på riktigt.



embrace the chaos/if i ever feel better




Vi ska dansa inatt. I det klara svarta månskenet.

Jag ska checka in i ditt huvud, din mun är lobbyn. Dina ögon är min utsikt. Den bästa som finns. Min säng är på ditt bröst, och dina armar är min filt.
Här ska jag starta en hemlig klubb. Här. Hemlig. Du och jag är de två medlemar som finns, och det finns inte plats för någon annan.
We are the one and only
En. Tillsammans är vi. Tillsammans ska vi vara, och vi ska vara en. Du och jag

Jag klottrar ditt namn i min dagbok, det är där du finns. Men snart finns jag i ditt huvud, jag kan kontrollera dina tankar (för jag har kontroll-behov, inte bara över mig själv men över alla runt om mig och det är bara dig jag vill ha runt mig). Jag ska fylla din hjärna med kärlekssånger, tankar om kyssar från topp till tå. Och jag ska alltid finnas där. Så att du tänker på mig.
Jag har kontroll-behov.
Please me.
Let me control you. Now.






i can't sleep.






du måste vara satan/lås in ditt leende

Jag räknar dina revben
Jag vill inte vara med mer
Varför sitter du brevid?
Jag ränkar mig lugn


LUGN MITT HJÄRTA. LUGN


och jag tror jag har drömt det här förut

Jag drömde om en pojke jag inte känner, men just då var han min enda vän. Han ramlade, föll mot marken. Hans huvud träffade gatans hårda asfalt, och boldet var överallt.
Jag höll honom i min famn, hans huvud i mina händer. Men blodet var överallt.
Jag grät för honom. Jag grät för mig.
Jag grät för oss.

Han överlevde inte, men han dog aldrig. Jag har fortfarande blod på mina händer.



Det är en mardröm att inte kunna hålla fast vid den man vill ha, men man kan inte göra något annat än att släppa taget när han inte vill ha en.

You know. its unreal

Det är inte så att jag ångrar något. Nej, det är inte så. För det var ju aldrig något mellan oss. För en gångs skulle blev det inte ett stort ångestfyllt kaos av kvällen. Det blev ett underbart kontrollbart kaos i mitt huvud. Och jag är glad.
Borde jag vara det?
Ja.
-Gillar du mig?
Verkligen.
(no.. sigh)

Skinny Love på repeat i mitt huvud, och jag kan inte tänka på något.
Jag vill inte tänka på något. mm.

Med Majse och Cass. tonight. yeah

Parrtttyyyy.
"16-åringar borde inte gå på 18-årsfester.
-Då borde väl inte 18-åringar gå på 16-årsfester?!"




I never wanted any broken bones
Scarred face, no home
Your words surround me and I asphyxiate
And I burn all hate

Everytime you're running out on me
Everytime you're running I can see

I'm not a vegetable
I will not control myself
I spit on the hand that feels me
I will not control myself

The waters break, the waters run all over me
The waters break, the waters run
And this time you're gonna pay

I'm not a vegetable
I will not control myself
I spit on the hand that feels me
I will not control myself..

no comment right. you got it











aldrig mörda på en lördag



Och jag vill inte prata med någon annan än dig.
Jag vill inte prata med någon.

eighteen carat gold

Jag drömde om vågorna, havet. Så som jag kommer ihåg det var det aldrig bra. Jag når inte ytan, och det är bara en röst jag hör.
Jag ger upp, låter havets magi ta mig i en stor våg. All min kraft rinner ur mig så som den har gjort många gånger förr. Men aldrig så här. Världen trycker ner mig, men inget har någon betydelse längre. Det är OK när det känns på det här viset. För jag känner ingenting.

Jag vet inte vad vi ska göra. Beslutet trycker ner mig.
Trycker ner mig tills det inte finns en återvändo, och jag kan inte be om ursäkt längre. För det finns inget som ursäktar det här.
Åh.
Det är så mycket man ska ha, bara för att kunna vara den man vill vara. Men inte för att vara sig själv. Vem vill vara sig själv, det är inte fint. Rynka näsan.

Men om jag ska vara ärlig, så är det bara just så här jag vill ha det. Dig nära mig. Fast kanske mer verkligt än vad det är nu. (dagdrömmer alltid, it's becoming my thing)
Jag saknar dig.