var är vi


INFINITIVE PLAYLIST

Neonfärgade armband, och lite lätt ångest just nu. Mest för att min hjärna tvingar mig att tänka på saker som kyssar för länge sedan, och hur hår och kroppsdelar fanns överallt. Cigg som gick från hand till hand. Sommarnatt, hemmafest, och läppar. Du visste precis vad och hur.
Mina fjärilar är alldeles för bekanta. Mina bästa vänner?
OCH JAG VÅGADE ALDRIG HÅLLA DIN HAND- men vaddå? Jag vågar inte ens säga ditt namn. Jag är inte kär. Bara jävligt besatt av idén.





I MISS YOUYOUYOUYOU

you only call me when you're crying,
and i'm dying for you to come home.
and maybe we'll be there someday again, but I can't just get you out of my head.
And i know that you say you haven't left me yet,
but im scared you'll leave and never come back---
---so I'll get drunk on every weekend, sit and talk to myself. and I'll whine when you call me and ask if I need any help.
I would tell you what I'm fearing, and I know you wont hear it cuz you can't. So believe me like a bible that you randomly find,
you know I love your body, but I fell for your mind---


oldies but goldies









ibland känns det som om jag har glömt vem jag var, vem vi var och vart i helvete jag är på väg.

itsalwaysoverthetop/how/do/I/always/come/to/this/?

Mina läppar är alltid torra nu för tiden.
Och hur jag fuktar dem om och om igen börjar mer att bli en störning, och mina läppar kan inte hålla sig borta längre.
Allt är så ensamt nu.
Det är mörkare, kallare, och en liten sak som att mjölken är slut får mig att vilja explodera och stänka blod på väggarna och taket. Överallt runt mig. Bara blod.
Human remains ...
Amerikanska kriminalserier är en tvångsföreställning. Fiktion.
Vad ska hända när skedarna också är slut?

Det värsta av allt är att jag inte känner mig nere, utan jag känner ingenting.
Absolut ingenting de senaste veckorna. Undra när det ska börja kännas. Vilken känsla som helst, men inte tomhet.

hello sweet heart/soulmates never die