leave a comment

Jag vill bli kär. Jag ska bli kär.
I can't see you, I can't breathe you in.
Men nu jävlar!



källa


krama om någons ben och vägra släppa i 10 minuter

inspark. fest. inkick.
så in i helvetes pepp.
Men ändå stod man där naken på dansgolvet för ingen anledning alls. Vi vann ju inte.
Och en smärta i magen, värre än ångest, tog över hela mig när jag satt i kundvagnen på vägen hem. Hon snodde en reflex, och vi flyttade på någons cykel. Eller snarare, vi släpade på någons cykel. Vi körde in i trottoarer, och över kullersten på tomma gator genom en alldeles för tyst natt.
Vi bröt tystnaden och stillheten.
Jag kände mig fri.
It was fucking golden!



så här mår jag imorgon/snälla. sjukt frisk

So I'm smoking like a chimney
I feel fucked up, I got too much drink in me
It's a shame that you can't be around

I got you on mind, I got shit on my mind
I got plenty of time to just sit and rewind
And just call up your line and sip on my wine
'Cause this is bugging me out and I wish you were mine
/Lady Sovereign




Hål i hjärtat

Jag saknar Japan så mycket att jag får ont i hjärtat. Det är bara sanningen.
Det tar aldrig slut heller. Ett hål i hjärtat.
Fett, äckligt, stort hål i hjärtat.


fishy


bulletproof



click pic, or here! now. do it


can I find you? we're falling down






svart som natten(katten?)



Jag trodde jag sett allt som man kan se
Och hört sångerna från alla tiderna
Jag trodde aldrig någon skulle ge mig tårarna tillbaks
Men sen kom du, det kändes som ett svar.
Och gud! Vad jag har väntat
Plötsligt var allt underbart,
en fot i regnbågen



don't think that I'm pushing you away


mysterious