just some crack

Jag blir sjukt trött på allt, väldigt ofta känns allt skit.
piss/kuk/bajs/fitta/röv/svin/gris
Nu kan jag inte få ut några ord alls, jag kan inte beskriva detta alls. Men det är väl för att jag är hungrig, grinig, rastlös, och otroligt hopplös. Jag vet inte vad jag ska säga om livet längre.
Jag vet inte vad jag ska känna för någon längre.
Ibland vill jag bara skjuta mig själv/röka skallen av mig/försvinna ner under marken tillsammans med någon som fattar.
Förstår ni?


Det är så att jag fryser men jag orkar inte ens sätta på mig en tröja. Jag vill inte äta. Jag vill inte vara här.

Complaints
Postat av: Julia

"Det är så att jag fryser men jag orkar inte ens sätta på mig en tröja"



bästa raden!

2009-05-16 @ 17:58:31
URL: http://merveilleuxx.blogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: