there's no use in praying


jag är så trött. Så trött på alla, och jag vill bara gömma mig under marken och stanna där tills jag skäms. Jag hatar att jag inte har ett annat val än att gå förbi, men jag har ju själv valt det? Eller, var det du? Jag vet inte längre vad som är ut eller in, och jag är trött på att bara sitta hemma och inte ha ett liv.
im sick and tired. sick, tired and worn out. im done.
jag kan inte ta tag i något heller, fan vad jag suger. urk.
äckligt inlägg.

Jag vill att systerAnna ska komma hem till mig snart. Jag vill kunna hålla hårt i någon precis innan jag somnar, och jag vill inte att mamma ska åka.

/S

Complaints
Postat av: Jasmine

såna här dgboksinlägg är också nödvänliga. Hela min blogg är ett bra exempel.



och inatt är det jag som håller om dig, jag har rakat bena också eftersom jag trodde jag skulle knulla i veckan.

2008-10-30 @ 22:49:16
URL: http://spaceshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får hålla om mig precis när du vill! (K)

2008-11-01 @ 16:03:19
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: