high/kite

----
07-mar-2009 3:33 am
"Alltså du är så jävla söt så att det är unreal..."


Jag kan inte få ut dig ur mitt huvud, och 333 har följt efter mig sedan dess. Jag vill känna dig på mina fingertoppar.
Som en liten leksak i en liten smyckad låda, ska jag ta hand om dig.
När allt blir för jobbigt, blir det svårt att andas. Och det är jobbigt nu. Jag vill rymma till Tokyo, men jag vet att jag inte får behålla dig då. Men det kunde vara vi i Tokyo. Bara vi.
Det är tungt.
Vännen.

Jag vill att du ska hålla min hand, jag vill vara din.
Jag låter bara desperat, men det här är ju inget annat än en desperat tanke jag vill skänka dig.
Desperat kastar jag mig ut.
Jag faller.
Men jag gillar att falla. Speciellt för dig. För jag blir hög när jag tänker på dina kyssar. Och sedan faller jag från molnen ner till jorden. Det är då jag vet att det var på riktigt. Det är då jag vet att du inte är här nu...
Men du var på riktigt.



Complaints
Postat av: Jasmine

fint fint fint.



du kan skriva du!

2009-03-22 @ 15:32:06
Postat av: Anonym

tack tack tack

2009-03-22 @ 16:58:34
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: