itsalwaysoverthetop/how/do/I/always/come/to/this/?

Mina läppar är alltid torra nu för tiden.
Och hur jag fuktar dem om och om igen börjar mer att bli en störning, och mina läppar kan inte hålla sig borta längre.
Allt är så ensamt nu.
Det är mörkare, kallare, och en liten sak som att mjölken är slut får mig att vilja explodera och stänka blod på väggarna och taket. Överallt runt mig. Bara blod.
Human remains ...
Amerikanska kriminalserier är en tvångsföreställning. Fiktion.
Vad ska hända när skedarna också är slut?

Det värsta av allt är att jag inte känner mig nere, utan jag känner ingenting.
Absolut ingenting de senaste veckorna. Undra när det ska börja kännas. Vilken känsla som helst, men inte tomhet.

Complaints
Postat av: Anonym

vilken känsla som helst men inte tomhet. medhåll.

2009-07-14 @ 15:15:13
URL: http://cojo.blogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: