din blick får mig att svimma, och jag vill alltid bara vara nära dig

Jag vill inte ha hans dumma, jobbiga lukt på mig längre.
För allt jag luktar är dig, och det är dig jag tänker på. Det är alltid du när hans läppar är pressade mot min hud. Jag vill känna dina läppar, och den underbara närvaron i dina ögon.
Jag förstår ingenting och allting på samma gång. Allt är så självklart, men jag kan ändå inte få ihop det.

Jag vill se dina ögon, jag vill möta din blick. Ta smärtan, kasta ut den genom fönstret, och sedan är det bara du och jag kvar.
När jag tänker på dig vill jag alltid sjunga kärleks-låtar. Dum kärlek, som får mig att känna så här.
Men du är så fin.
Och när månen är så här klar och full, vill jag vara nära dig.
"These burning desires"
Because when things get complicated I tend to hide behind something else. Like I've done now, for months. But you should be mine, and I should be yours.
I just want to be yours.


Du är min dagdröm, den dagdröm jag alltid drömmer. Den som är ljuvlig, problemfri, smärtfri, och perfekt.
Det är bara du och jag i min dagdröm.
Men du är bara min dagdröm.
Kom till mig.

Complaints
Postat av: Julia

jag dog lite när jag läste detta.



Jag ill ha denna text handskrivet a dig när jag fyller år. eller när somhelst.



puss

2009-02-08 @ 22:42:06
URL: http://kanduvanvissla.blogg.se/
Postat av: cassie

i wish i knew your mind, it's beautiful.

<3

2009-02-09 @ 19:57:27
URL: http://crystalshipsdecoded.blogspot.com
Postat av: Anna B

Hittade din blogg idag. Har läst en del. Det är vackert. Jag tycker om det här, den här. Bara så du vet.

2009-02-14 @ 19:39:32
URL: http://flashfiction.blogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: