for you to come back: i hit the wall all night

-"Ensamhet kan båda vara fridfullt och fruktansvärt"
-"Negativ känsla av att vara ensam, antingen för att andra människor inte återfinns omkring, eller för dessa är alltför annorlunda eller avvisande"


Det är ju inte den typen av ensamhet jag menar, utan den typen som att du inte är här och jag blir ensam på mitt kalla rum och fastnar i tankar jag inte orkar tänka längre. Skulle inte du för en gångs skulle vara här? Just precis här, brevid mig.
   Den ensamheten som gör ont i hjärtat. Och jag vet inte vilken slags kärlek det här är längre. Jag vet inte vad det är för kärlek jag söker. Jag önskar du var svaret.
   Försök att glömma dig misslyckas alltid, för det har ju alltid varit du och jag. Men du lägger inte märke till oss längre. Du är självupptagen och jag hatar det.
Jag tror, att du inte vill stanna längre, att du inte vill ha mig och att du tror att du är bättre än mig på något sätt.
  Men du, det är du inte. För jag erkänner att jag saknar dig, att jag faktiskt behöver dig. Men inte som den du är nu, utan som den du var. Då när vi först träffades. Allt var kaos och du sa att jag var ditt ljus i det svarta mörkret.

Det här är till dig, men det vet du inte. Du förstår inte det här längre.

Bloodbank -listen

Complaints

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: