Vi ska dansa inatt. I det klara svarta månskenet.

Jag ska checka in i ditt huvud, din mun är lobbyn. Dina ögon är min utsikt. Den bästa som finns. Min säng är på ditt bröst, och dina armar är min filt.
Här ska jag starta en hemlig klubb. Här. Hemlig. Du och jag är de två medlemar som finns, och det finns inte plats för någon annan.
We are the one and only
En. Tillsammans är vi. Tillsammans ska vi vara, och vi ska vara en. Du och jag

Jag klottrar ditt namn i min dagbok, det är där du finns. Men snart finns jag i ditt huvud, jag kan kontrollera dina tankar (för jag har kontroll-behov, inte bara över mig själv men över alla runt om mig och det är bara dig jag vill ha runt mig). Jag ska fylla din hjärna med kärlekssånger, tankar om kyssar från topp till tå. Och jag ska alltid finnas där. Så att du tänker på mig.
Jag har kontroll-behov.
Please me.
Let me control you. Now.






Complaints
Postat av: Maja

Jag älskar hur du skriver :( jag blir avundsjuk. älskar dig syster

2009-03-17 @ 23:43:21
Postat av: Anonym

jag älskar dig Majs. jag är avundsjuk på att du är en sådan bra syster. but im proud of it, and you. (L)

"jag vill förmedla det här på ett någorlunda korrekt sätt..." i love 'em. you and me. take them, in the middle of the night : D

2009-03-19 @ 17:59:30
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: