att försvinna. men jag kan inte trolla

Det är som en dålig film: ett försök att hitta kärleken men det finns ingen romantik.
En dröm, näst intill en mardröm. Jag får inte bort lukten, och en kalldusch hjälper inte längre. Hur mycket jag än vill ha dig, hur mycket jag än vill ha kärlek och romantik, är jag inte ens nära drömmen om dig.
KÄRLEKEN HATAR MIG.
Verkligheten vill jag inte längre känna, och allt jag kan göra är att drömma mig bort. Men att drömma gör nästan ondare än att leva i verkligheten nu. Hur skulle du någonsin nöja dig med mig, mina olyckliga tankar fanns alltid där även när jag hade dig.
Ett försök att finna tröst, men nu vill jag att den kvällen ska försvinna. Jag vill att det ska försvinna.
Att finna tröst i någon annans armar är värre än att vara ensam. För det är ju bara dig jag vill ha.



Complaints
Postat av: cassie

that inspired me like fuck. you're genious. and old, at heart. <3 (makes sense, dont question it : DDD)

2009-01-12 @ 20:45:05
URL: http://crystalshipsdecoded.blogspot.com
Postat av: zombie

if anything, you insprie me. yayh. a big inspiration-happy-deep-shit-party. (: yeah. <3

2009-01-13 @ 19:16:10
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: