jag vill inte lita på någon i hela världen. universum

Men bara för att världen hatar miffon och nollor betyder inte det att det ska göra så ont. Jag kan inte hjälpa att jag fattar noll, är trögfattad och dum.

Det är alltid fel människa, pojke, flicka, vän, familj, farbro. Random creepy guy walking on the street. I cross my fingers, hope to god he doesn't turn around, whissles, "yeah, you're real fit. I'd tap you in a heartbeat. Can i have you digits?"
Jag skulle inte tro det.

OK. tillbaka in i drömvärlden. Där är det du och jag. Precis så som jag vill ha det. Jag är trött på all ångest, stress, fel saker som händer vid fel tillfällen. Jag önskar man kunde välja sitt öde. DÄRFÖR VÄGRAR JAG TRO PÅ ÖDET. Det har aldrig gjort mig något gott.
Det är bara en jävla huvudvärk. En fett jobbigt huvudvärk, som inte går över fast jag häller i mig alldeles för många tabletter. På burken står det att man bara ska ta max.2 var fjärde timme. Jo visst, ni kan lika gärna skjuta mig.

Jag sprang, kände inte benen som bar mig. Allt jag tänkte på var du. Att du skulle stå där när jag rundade hörnet där borta..
Men jag tänker inte ofta på dig, bara när jag äter, chattar, väntar på tåget som alltid är sent, när jag sitter på lektionerna och inte fattar ett piss, dricker sprit och är dum, jag är ofta dum, myser med min katt i knät som egentligen inte alls vill sitta där, pratar med min vänner, shoppar, lyssnar på Markus Krunegård, sover och drömmer, kollar på TEVE, sjunger...
Det är alltid jag, ensam. Jag tänker på dig.

YOU'RE STUCK IN MY HEAD. GET OUT. YOU DON'T WANT TO BE WITH ME
TRUST ME
THE WHOLE ENTIRE WORLD HATES LOSERS LIKE ME.
THE WORLD HATES LOSERS






Complaints

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: