Somna nollsju. Vakna igen på natten

[Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket]

" 'Jag tänkte på dig hela dagen idag.
Att jag skulle träffa dig på kvällen. Minen du skulle ha när du mötte mig. Sättet jag skulle öppna munnen när vi pussades, lite halvöppen så att du skulle ändra dig mitt i pussen och göra det till en kyss. Hur vi skulle gå ner längs gatan, vilka skyltfönster vi skulle stanna framför
och vilka vi bara skulle gå förbi.
På alla människor som skulle se oss och undra vilket roligt ställe vi var på väg till.' "

Gunnar Ardelius



Complaints
Postat av: JUlia

eller hur är den helt underbar?

2009-02-17 @ 10:45:50
Postat av: zombie

yäs. amazing

2009-02-17 @ 18:13:52
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: