fade into you



LÄNGTAN
jag hatar att man inte kan få allt man vill ha. Att människor inte förstår vad det är man vill ha av dem, och att de inte ger det till en då. Det blir en stor vägg mellan oss, orden hänger tungt i luften utan att du ens behöver öppna munnen. Du sa att musik är det bästa som finns i hela världen.
Jag ville vara din bäst-i-hela-världen.
Jag ska trolla bort dig, du ska inte finnas längre, och jag ska inte vara deprimerad över allt som du aldrig gjorde.
PASSION
Det är dig jag vill ha. Ett nytt objekt för min åtrå, det kan inte bli bättre än så här. Det är slut med tårar, knivar mot min hals och elaka hot i natten. Nu är det:
"du och jag, viska i mitt öra och håll dina armar om mig för alltid".
Andas du tungt i takt med mig, och jag ska göra allt för dig.
Ett nytt kapitell.
Våra hjärtan är fulla av synder men du vill ha mig för den jag är.

Livet är enkelt i min drömvärld.


Complaints
Postat av: cassie

skriv mer. do et . do et.

du gör det bra <3

2009-02-02 @ 22:52:27
URL: http://crystalshipsdecoded.blogspot.com
Postat av: zombie

cass. i <3 you. det är du som uppmuntrar mitt skrivandes on regular basis. 8) makes me very häppy. you're great.

2009-02-03 @ 21:28:48
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: