delete please, all these thoughts

Jag är yr. Och det blir bara värre när jag blundar och tänker på dig. Jag låg vaken hela natten. Åh, jag har gjort bort mig.
Igen.
Jag vill ha dig här.
Alla andra sitter i soffan, dricker starköl och sjunger "men det är på dig jag tänker i hemlighet". Förstår ingen annan hur ont de orden måste ha känts, hur det gjorde ont i bröstet när de orden kom ut genom munnen? Jag vill knappt finnas mer.

OK. Jag ska gömma mig. Någonstans. I ditt hjärta? Nej, inte i ditt, honoms eller mitt eget.
Jag ska springa. Långt härifrån, för jag skäms och jag orkar inte med att alla mina tankar ska jaga mig med olustiga minnen. Hemska minnen, oh. Jag vill radera allt. Som Kate Winslet i den där filmen, bara radera allt.
Oh.
Jag suckar och gömmer mig under en filt på vardagsrumsgolvet, de andra spelar dunka-dunka musik och dansar lite halvhjärtat balanserande på fotsulorna. Jag är i vägen.



Complaints
Postat av: Julia

Jag som ville att du skulle ha kul!

2009-02-19 @ 14:46:58
Postat av: zombie

i am a zombie.

men du. jo, delar av kvällen var superbra! <3du är bäst julia. jag är bara orolig för vad fan alla andra tycker om mig nu. allt är så sjukt pinsamt.

2009-02-19 @ 14:55:06
URL: http://lovesex.webblogg.se/
Postat av: cassie

i wanna put you in a kittybasket and put a blanket over you. carry you around town and you sleepsleepsleep. mmhai. <3

2009-02-19 @ 16:55:46
URL: http://crystalshipsdecoded.blogspot.com
Postat av: zombie

yes please. i'd love that. and no one would know that i was right there, and that it is me that you're carrying around. <3 lets

2009-02-19 @ 17:27:42
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: