a big fat gigant hole to fill

För jag kan inte bestämma mig, om jag ska glömma dig eller kämpa emot alla andra som säger att du är dålig, inte bra för mig. DU FÅR MIG ATT MÅ ILLA. Och hur har jag förtjänat att hamna här, i den här situationen? Det känns bara jävligt fel att vara så här förvirrad.

Det är bara en lång väntan. Jag väntar ut den här striden, och ödet får föra mig vart som. En skog med alldeles för lite träd för att egentligen vara en skog, där sitter du och håller en kniv. Jag kan inte röra på mig, benen har sjunkt ner i mossan som rötter till ett stort träd, och jag är fast. Där är ett stängsel, el kanske? Det är kvavt, svårt att andas.
Jag är fast. Jag har fastnat.
Du försöker inte underlätta på det här. För jag står emellan dig och din fiende. Men du har alltid haft en fiende, och jag har alltid varit i tomrummet som är mellan dig och världen. Jag är stilla, och jag kan knappt andas längre.
Jag har hållt andan i flera år nu. Räcker det inte snart? Är det inte tillräckligt länge nu?
Är jag din gisslan?
Det känns så. Jag är instängd. Och jag ska rymma.
Jag ska lämna det här rummet, fyllt av vakum. Jag ska andas fritt igen, och jag ska vara fri. Jag ska rymma till någon annans rum, fast fyllt av kärlek. Ett rum, ett hjärta.
Du är en uttjatad mening i ett förgånget kapitel i boken om mitt liv.
Jag hör dig inte längre.
Jag är inte din gisslan.


Complaints
Postat av: Anonym

GIANT, hole to fill. OM VI NU SKA RÄTTA VARANDRA. hmpf! <3

2009-02-24 @ 20:36:03
Postat av: maja

GIANT, hole to fill. FAKTISKT. puss

2009-02-24 @ 20:37:04
URL: http://mysoulforsale.blogspot.com
Postat av: zombie

vi rättar inte, och låten går: "i've got a big fat gigant hole to fill" loser

2009-02-25 @ 22:20:09
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: