Trapped by pretty eyes and letters for all time, the only thing that I've been waiting for

   Lusten till livet, var har den tagit vägen? När du ej är här faller mitt liv samman och det svartnar för ögonen. Du kan få mig, du kan ha mig när du vill. Men du vill inte. Vad hände med kärleken?
Du och jag, och livets vägar. Jag skulle göra alla mina val enligt dina, och det skulle vara vi för alltid. Förälskad i någon annan sa du inte ett ljud och gick din väg. I tomma rum och tomma löften gömmer jag mig för verkligheten, och dina ögon är allt jag ser när jag blundar. Jag vill bara att du ska sluta stirra med dina perfekta vädjande ögon, och att om du måste gå skulle du ta mardrömmarna med dig.




/damaged goods

Complaints
Postat av: Jasmine

du skriver så bra! men det är helt fel textsnitt för att folk ska läsa, kanske fel layout. humm. nått att fundera på?

2008-12-16 @ 14:15:59
URL: http://spaceshit.blogg.se/
Postat av: Annan-nym

Damaged Goods? Som i låten av Gang of Four? Cred!



"Sometimes I'm thinking that I love you, but I know it's only lust

The change will do you good, I always knew it would"



Och ja, du skriver bra. Väldigt svart, men vackert.

2008-12-16 @ 15:19:56
Postat av: Julia

I tomma rum och tomma löften gömmer jag mig för verkligheten, och dina ögon är allt jag ser när jag blundar.



Bäst. bäst. bäst.

2008-12-16 @ 17:11:56
URL: http://kanduvanvissla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasmine- tack! hjälpa/leka nån dag?

annan-nym- nja, kanske rätt. xD vet inte riktigt vilket band det är, men tycker att det är värt att lyssna på. i'll come back to you!

julia- tack. (K)

2008-12-17 @ 17:32:10
URL: http://lovesex.webblogg.se/

Bite me:

you are:
remember?

e-mail: (publiceras ej)

www:

text: